مزاياي خريد پرده شيد براي محيط هاي اداري

انتخاب و خريد پرده از آن كارهايي است كه بايد برايش وقت بگذاريد و پرده مناسب هر محيط را با دقت انتخاب كنيد. مثلا براي خريد پرده اداري بايد كلا انواع ديگر پرده ها را فراموش كنيد و به مدلهايي فكر كنيد كه براي محيط هاي اداري رسمي مناسب هستند. يكي از گزينه هاي عالي براي خريد پرده محيط اداري، پرده هاي شيد هستند كه انواع مختلفي هم دارند و نمونه هاي اين مدل پرده را در اداره ها، شركتها و بانكها مشاهده مي كنيم. در اين نوشته از وب سايت خانه پرده، با مزاياي خريد پرده شيد به عنوان پرده اداري آشنا خواهيد شد. خانه پرده، سايتي است كه مي توانيد نكات مهم براي خريد پرده را بخوانيد، انواع مدلهاي جديد پرده را مشاهده كنيد و بهترين پرده ها را با انتخاب خودتان خريداري كنيد.

با پرده شيد بيشتر آشنا شويد

پرده هاي شيد، پرده هايي از جنس پارچه و الياف هاي خاص مانند پنبه، پلي استر، كتان و بامبو هستند كه دور ميله و در يك محور قرار مي گيرند و مانند كركره مي توان آنها را بالا و پايين برد.

نام پرده شيد از واژه انگليسي «Shade» گرفته شده است و به معني «سايه» است. دليل اين نام گذاري را مي توان در قابليت تنظيم نور محيط در پرده هاي شيد دانست. پرده هاي شيد، رنگهاي مختلفي دارند و در تمام اندازه ها قابل ساخت و توليد هستند.

پرده شيد در مدلهاي متنوعي در بازار موجود است. پرده شيد رول، يكي از پرفروش ترين مدلهاي پرده شيد است كه براي فضاهاي بزرگ و پنجره هاي سرتاسري و بزرگ مناسب هستند.

يكي ديگر از مدلهاي پرده شيد، پرده شيد دبل است كه از دو لايه آستر و توري تشكيل شده است. اين دو لايه، هر كدام به يك زنجير جداگانه متصل هستند و به صورت رولي باز و بسته مي شوند. پرده شيد دبل در كنترل ميزان نور محيط و صرفه جويي در مصرف انرژي عملكرد فوق العاده اي دارد.

يكي از محبوب ترين انواع پرده شيد، پرده شيد زبرا است كه از تركيب پرده هاي كركره اي و پرده هاي شيد رول به وجود مي آيند. در پرده هاي شيد زبرا، دو لايه موازي از تور و پارچه در كنار هم قرار گرفته اند كه اين لايه ها به هم متصل هستند. با تغيير دادن زاويه نوارها و لايه هاي اين پرده، مي توان ميزان نور عبوري را به صورت دلخواه تنظيم كرد. با نصب پرده هاي شيد زبرا در محيط اداري، شما مي توانيد نور داخل فضا را تنظيم كنيد و در هنگام جلسات خصوصي يا زمان استراحت، كاملا جلوي ورود نور را بگيريد. پرده هاي شيد زبرا تنوع خيلي زيادي در طرحها، رنگها، سايز و مدل ساخت دارند. بعضي از پرده هاي شيد راه راه هستند و بعضي از آنها با چاپ طرحهاي جالب جذاب و خاص شده اند.

به غير از اين مدلها، پرده هاي شيد انواع ديگري مانند شيد بامبو، شيد تكي، شيد رومي و… نيز دارند كه مي توانيد از بين آنها پرده دلخواهتان را انتخاب كنيد.

مزاياي خريد پرده شيد براي محيط هاي اداري

از آنجايي كه خريد پرده زبرا و خريد پرده شيد براي اداره ها و محيط هاي كار بسيار متداول است، بهتر است قبل از انتخاب و خريد پرده، با ويژگي هاي هركدام از اين مدلهاي پرده آشنا شويد تا بتوانيد با اطمينان بيشتر براي خريد پرده اداري اقدام كنيد. از جمله مزاياي پرده شيد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. اولين مزيت پرده هاي شيد اين است كه تميز كردن و شستشوي آنها واقعا كار راحتي است و نسبت به ساير پرده ها، دردسر خاصي ندارد.
  2. نصب پرده شيد يك راه عالي براي حفظ حريم شخصي در محيط داخلي است. در پشت پرده هاي شيد، فوم قرار دارد كه باعث مي شود از بيرون، فرد به فضاي داخلي ديد نداشته باشد. در ننيجه حريم شخصي و امنيت در فضا حفظ خواهد شد.
  3. در شهرهاي گرم ايران، نصب پرده شيد در پشت پنجره مانع از ورود گرماي خورشيد مي شود و از بيرون رفتن خنكي كولر نيز جلوگيري مي كند. در واقع اين پرده ها در محيط هاي اداري، دما را متعادل نگه مي دارند و اين يك ويژگي عالي پرده هاي شيد به حساب مي آيد.
  4. نصب پرده هاي شيد بسيار راحت است و شما مي توانيد خيلي سريع و راحت اين پرده ها را نصب كنيد.
  5. پرده شيد در دو مدل وجود دارد كه مي توانيد مدل دلخواه خود را انتخاب كنيد. بعضي از پرده هاي شيد دستي هستند و بايد آنها را با نيروي دست و با كمك طناب پرده بالا و پايين ببريد. مدل ديگر پرده هاي شيد به صورت موتوري و برقي هستند كه با ريموت كنترل مي توان آنها را جابه‌جا كرد.
  6. پرده هاي شيد انواع و مدلهاي مختلفي دارد كه از جمله آنها مي توان به شيد رول، شيد تكي، شيد دبل، شيد رومي، شيد زبرا و شيد بامبو اشاره كرد. هر كدام از اين مدلها، مزايا و ويژگي هاي خاص خودشان را دارند. در نتيجه دستتان براي انتخاب و خريد پرده شيد كاملا باز است.
  7. پرده هاي شيد با ظاهر زيبا و طراحي حرفه اي، از بهترين گزينه ها براي خريد پرده اداري به حساب مي آيند و مي توانند فضاي داخلي محيط كار شما را حسابي خاص و جذاب كنند.
  8. دوام اين پرده ها بالا است؛ در نتيجه با خريد پرده شيد تا چند سال مي توانيد از آنها استفاده كنيد و بابت خرابي و تعمير پرده ها دغدغه اي نداشته باشيد.

به همين دليل است كه خريد پرده شيد به عنوان پرده اداري يكي از بهترين و مطمئن ترين گزينه ها است و مي تواند رضايت شما را بعد از خريد پرده به دست آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.