راهنماي انتخاب پارچه براي خريد پرده

معرفي فروشندگان برتر پرده

راهنماي انتخاب پارچه براي خريد پرده

پرده يكي از آن وسايلي است كه بودنش به محيط زندگي يا كاري، روح و زيبايي مي دهد و باعث آرامش و دلنشين شدن فضا مي شود. در اين نوشته مي خواهيم درباره نكات مهم براي خريد پرده با شما صحبت كنيم تا بتوانيد بهترين و مناسب ترين پارچه براي خريد پرده را انتخاب كنيد. در خانه پرده، شما هم مي توانيد پرده ببينيد، با مدلهاي مختلف پرده آشنا شويد و زيباترين پرده ها را خريداري كنيد. در اين نوشته مي خواهيد با انواع پارچه هاي پرده اي و ويژگي هاي آنها آشنا شويد و از شما مي خواهيم تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

پرطرفدارترين پرده ها در ايران

يكي از نكات مهم براي خريد پرده، نوع و جنس پارچه پرده است. اين روزها، انواع مدل پرده با جنس هاي مختلف در بازار موجود است و شما مي توانيد مدل پرده و جنسش را خودتان انتخاب كنيد. پرده ها معمولا با پارچه هاي حرير، مخمل، كتان، ساتن، تور و… دوخته مي شوند و در ايران بسيار پرطرفدار هستند.

ويژگي هاي پرده حرير

مهمترين ويژگي پرده حرير اين است كه نور طبيعي را از خود عبور مي دهد. پرده حرير از تهويه هوا جلوگيري نمي كند و در نتيجه با خريد پرده حرير و نصب آن، فضاي خانه شما روشن و دلنشين مي شود. افرادي كه به دنبال خريد پرده پذيرايي هستند، مي توانند پرده حرير را خريداري كنند؛ زيرا كيفيت بالا و قيمت مناسبي دارد. حتي مي توانيد پرده حرير را بخريد و آن را با ديگر پرده ها مثل كتان، ابريشم و… تركيب كنيد تا خانه شما را گرمتر كنند. پرده هاي حرير بهترين گزينه براي خريد پرده اتاق كودك هستند؛ زيرا نور خورشيد را مهمان فضاي بازي كودك مي كند و به خلاقيت و رشد ذهني كودك كمك مي كنند.

ويژگي هاي پرده كتان

پارچه هاي كتان ضخيم تر از پرده هاي نخي و حرير هستند و فضا را گرم مي كنند. پرده كتان جلوي ورود نور خورشيد را مي گيرد و به همين دليل است كه به عنوان پرده اتاق خواب كاربرد زيادي دارد. پرده هاي كتان سريع دوخته و آماده مي شوند و مدلهاي مختلفي از انواع طرح دار تا ساده دارند. پرده هاي كتان شيك هستند و انتخاب خوبي براي دكوراسيون هاي خاص و جذاب به حساب مي آيند. اگر به فكر خريد پرده اتاق خواب هستيد و پرده كتان را انتخاب كرده ايد، با تنوعي از مدلها و طرحهاي پرده كتان روبرو خواهيد شد و مي توانيد با سليقه خودتان، زيباترين مدل پرده كتان را انتخاب كنيد.

ويژگي هاي پرده هاي مخمل

پرده هايي كه با پارچه هاي مخمل، مخمل كبريتي، مخمل نخي و جير دوخته مي شوند، ضخامت زيادي دارند و از نفوذ سرما به محيط داخل و هدر رفتن انرژي داخل محيط جلوگيري مي كنند و به همين خاطر است كه براي خانه هاي واقع در مناطق سردسيري گزينه خوبي به حساب مي آيند. پرده هاي مخملي براي افرادي كه دوست ندارند نور خورشيد به محيط داخلي خانه وارد شود مناسب است و مي تواند پنجره هاي بزرگ و سراسري را به خوبي بپوشاند.

ويژگي هاي پرده هاي پلي استر

يكي ديگر از گزينه هاي مناسب براي خريد پرده ، پرده هاي پلي استري هستند كه ضخامت بالايي دارند و به صورت عايق نور و صدا رفتار مي كنند. اين پرده ها، چربي و گرد و غبار را نيز جذب نمي كنند و به همين دليل است كه براي خريد پرده آشپزخانه ، پرده هاي پلي استري را به شما پيشنهاد مي كنيم.

ويژگي هاي پرده هاي ابريشم

اگر پنجره اي آفتابگير است، بهتر است پرده هاي ابريشم را انتخاب كنيد؛ زيرا پرده هاي دوخته شده با پارچه ابريشم دوام بالايي دارند و نسبت به پوسيدگي نيز بسيار مقاوم هستند. پرده هاي ابريشمي بسيار جلب توجه مي كنند و براي خريد پرده پذيرايي عالي هستند. پرده هاي ابريشمي براي خانه هايي كه اتاق نشيمن بزرگي دارند، بسيار مناسب هستند و فضا را دلنشين و شيك نشان مي دهد.

ويژگي هاي پرده هاي ساتن

يكي ديگر از پارچه هاي مورداستفاده براي دوخت انواع مدلهاي پرده، پارچه ساتن است. پرده هاي ساتن زيبايي و شادابي خاصي دارند؛ اما شستشو و نگهداري آنها كمي دشوار است. پرده هاي ساتن را مي توان در كنار پرده هاي كتان نصب كرد تا جذابيت بيشتري داشته باشند و براق بودن آنها به چشم بيايد. تراكم پارچه هاي ساتن بالا است و نور خورشيد را عبور نمي دهند. پرده هاي ساتن براي اتاق نشيمن و اتاق پذيرايي بيشتر به كار مي رود تا اتاق خواب، اتاق كار و آشپزخانه.

پرده هاي جديد با تركيبي از پارچه هاي پرده اي

اين روزها مدلهاي جديدي از پرده ها به بازار آمده است كه از تركيب پارچه هاي پرده اي ساخته شده اند. مثلا با تركيب تور و پارچه پرده هاي زبرا به وجود آمده اند كه ويژگي هاي مثبت زيادي دارند و به عنوان پرده پذيرايي و پرده محيط اداري به كار مي روند.

شما مي توانيد انواع مدلهاي جديد پرده را در سايت خانه پرده مشاهده كنيد و زيباترين پرده را براي خانه خود خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد